Monday, April 27

Restart

Assalamualaikum, hi.


Gaiss selamat berpuasa. hakeyy kenapa title restart? Okay in case ada yang stalker aku and baca, blog ni memang 100% new. Ceritanya, aku tak tahu kenapa blog aku tiba2 corrupt. 



Act ni kali ketiga aku kena. Before pernah juga kena. Aku aktif berblogging dari zaman sekolah. tak tahu mana silapnya. Jap, dari zman sekolah? wehh dah sploh tahun ahhahaha! So gigih lah aku dapatkan balik. Tapi bila aku masuk, template apa semua bersepah then aku delete blog tu and create baru. okay kenapa aku delete? sebab aku nak dapatkan balik url ni.



 kalau aku create baru, tak boleh guna url ni pasai taken. So, sebab tu blog ni takde follower, takde older post and buruk. halahh ruginya post lama tu. ya memang boleh dapat balik tapi aku delete.


Okay, currently memang busy tak sudah dengan kelas. nanti free aku mai update naa. tatakkkkk.




No comments:

Post a Comment