Tuesday, April 28

Ramadhan

Assalamualaikum, hi.

Wehh, nak lah juga wish ramadhan ni. puasa kelima ya baru nak post. So selamat meneruskan ibadah puasa korang lah. free2 tu mengaji ke apa, bukan tidur je kerja. 

Banyak Cobaan GIF - BanyakCobaan MelawanGodaan Haus - Descubre ...

setakat hari kelima ni aku full lagi. aku start puasa dari awal MCO duhh. sama je waktu makan tu. ahahhaha nak lah share. perempuan memang ada yang kadang2 dapat puasa full, ada yang tak dapat tapi bagi aku lah, bulan Ramadhan ni, kami rasa sangat rugi tau kalau cuti puasa. sebab apa? nak makan pun bila je sempat? kat dalam bilik je kan?

Lepastu aku, kalau lah kalau aku tak puasa, orang kat rumah takkan tahu aku cuti puasa hahahah. tak puasa pun kena puasa hmmm. tapi ada lah jajan dalam bilik, tu pun bukan aku makan. pastu aku pretend aku puasa perfect lah. ahahhaha.

Tarawih Yuk GIF - Sholat Shalat Hijab - Discover & Share GIFs

So this year memang kita tak dapat nak tarawih kat masjid surau, so buat jelah kat rumah sebab laju sikit siap. Marathon 20rakaat 5mins okay kan? ahahha tulah kalau buat kat rumah ni disiplin memang out. so nak buat cemana? solat lah reramai. Bukantu je wei, bazar pun takde tapi kan. aku okay je life cenggini. sebab aku kat mana2 pun macam duk dalam gua juga. 

cuma sama2 lah kita doa covid ni stop merebak. pasal aku ni dari sakit kaki melarat naik ke kepala. ni sekarang tulang belakang aku lahaii sakit benor tiap hari duk hadap notebook, penat duduk baring, penat baring berdiri. diurut makin bengkak. malas aku layankan so buat dunno je nanti biasa lah tu. mengada pula nak sakit2 ya. Asyik jadi burung hantu je, bila aku nak jadi burung unta? hmmm

beta nak beradu. selamat malam.

No comments:

Post a Comment